We will Rock You!!!



We will Rock You på Cirkus i Stockholm.... Vilken föreställning... Detta är scenen precis innan föreställningen börjar.... Vi hade kanon platser...

Magnifik föreställning.... Fantastiska sångare... Ojojoj..... Denna Bruno som hade en av huvudrollerna var helt outstanding... Vem är han? Det borde nästan vara belagt med straff att han inte kommit fram tidigare... Vilken enorm talang... Vilken röst... Vilken utstrålning...

Men hela ensemblen med Tina Leijonberg i spetsen var enormt duktiga och så vansinnigt suveräna artister... Vi bugar och bockar oss, min Kära A och jag... Vi satt och rockade loss... Sjöng med... Diggade.... Och på slutet stod vi upp och skrek tillsammans med hela publiken...

Slutnumret med Bohemian Rapsody gav både A och mig ståpäls... Tårarna rann... Tur man har vattenfast smink..... :)

Det enda jag saknade var låten "Show must go on".... Queen har gjort så otroligt många bra låtar och självklart måste de dra gränsen nånstans... De kan ju inte ha med alla låtar såklart...

Vilken nyårsafton.... A sa att det är den bästa nyårsafton han haft på väldigt många år... Och jag kan bara instämma... Sen åkte vi hem... Åt skinktallrik, drack skumpa och kollade hockey... Och som avslutning blev det självklart några partier med röjflaggor och tictac poker.....

Vi har det bra tillsammans... Väldigt bra.... Oförskämt bra.... Vi är ett mycket lyckligt Par... :)

Tack N och C än en gång för biljetterna.... En oförglömlig upplevelse..... It´s a kind of magic..... :)

 Detta halsband hade jag på mig när vi skulle på konserten.... Me love läder..... :)) Gott Nytt År till alla som förtjänar det...... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0