Där Änglarna ser!!!

Det finns en Värld där inget ont sker... Det finns en Värld där Änglarna ser... Det finns ett Liv där alla goda blir fler... Det finns en tid när man önskar och ber...

Det finns en plats där fler borde ha gjort så mycket mer.... Det fanns en tid och en plats där jag skadades av fler och fler...Där folk såg på, höll med, men gick undan allt mer...

Det finns ett hopp och en tro på att rättvisa och upprättelse sker... Nu kommer ni inte åt mig mer och era samveten skyddas inte av fler... För Änglarna tar avstånd när ni ber...

Nu slipper ni lammet som offrades av er... Det lamm som skyddade och tog hand om er... Som värnade er alla och gjorde allt för att ingen skulle fara illa mer...
Det lamm som ni vände ryggen när hon föll rakt i avgrunden ner.... Ni tittade på men gjorde inget mer...


Jag önskar er inget ont.... Ni är själva offer för svek, brister och fel men vet det också så väl alltmer... Grattis, men nu finns jag inte mer för er... 

Det finns en nutid där mitt hjärta är älskat och ler och det är en sådan godhet, sanning och äkthet som segrar helt över ER....

Där Kärleken är vinnaren och den som allt klart ser.... Där mardrömmarna sakta försvinner och jag får frid i mina inre kvarter.... Där jag slipper gå in på toa och spy, för att sen komma ut och le ändå och ge av mig själv ännu mer...

Jag hoppas att ingen nånsin ska få uppleva det jag sett och ser... Att ni alla kommer att tas på allvar när ni vet att nåt är så fruktansvärt och allvarligt fel...

Så länge ni blundar, låtsas och ler, så får ni inte Änglarnas beskydd mer... Att det blev jag som togs ner, var bra för er, för ingen av er andra hade klarat av att ens orkat andas mer....

Ni kommer att tänka på mig ibland, hon som kämpade för er i motvind och sen försvann...

Ha det gott...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0