Queen!!!



Tänk..... Jag har alltid älskat Queen och jag anser att Freddie Mercury var en av Världens Bästa sångare alla kategorier... A är också en stor fan av Queen och vi lyssnar mycket på dem hemma
och A bjuder ofta upp till dans till en del av deras fantastiska låtar... :)

Kolla in vad vi fick i julklapp av min son N och vår svärdotter C.... Två biljetter till musicalen om Queen, We will Rock You..... Den går på Cirkus och A och jag har sneglat lite åt biljetthållet till och pratat om det, men rådande omständligheter har gjort att vi ej kommit längre än så...

Och så fick vi detta i julklapp....... Snacka om halleluja moment... Jag grät och vägrade nästan ta emot biljetterna... Dels fattade jag inte att det var sant och sen anser jag att min son INTE ska köpa så dyra julklappar... Det gör mig vansinnigt arg...

Sen var det dessutom en rejäl blåsning detta, för vi trodde att vi var hembjudna till N och C i deras
nya lägenhet på nyårsafton... N hade kollat med oss om A var ledig då och när han fick veta att så var fallet så bjöd han och C hem oss då... Trodde vi alltså...

I själva verket gjorde N så för att kolla att vi inte hade nåt annat för oss så att de kunde köpa dessa biljetter så att vi verkligen kunde gå... Vilken unge????? :))))))))

Snacka om blåsning...Och när vi satt där med biljetterna i vår hand på julafton och jag grät så stammade jag fram nåt i stil med : " Meeeen, mmmen, vi ska ju hem till er då?"  Varpå N svarade:
" Näe, det ska ni inte, ni ska på konsert"... Alla skrattade.... Jag grät-skrattade... Jag är bra på det...
Att göra båda delarna alltså som den känslomänniska jag ju nu är... hehehe...

Så fantastiskt... Vi är alldeles saliga min Kära och jag... Och varje kväll när vi ska sova nu så tittar vi på varann och säger: " Vi ska gå på konsert på fredag, vi ska gå och lyssna och se på alla dessa helt otroliga artister som sjunger alla underbara Queenlåtar".... Vi är så otroligt glada och tacksamma....

Medlemmarna i Queen har själva varit med och valt ut de artister som är med i ensemblen och musicalen har fått fantastisk kritik och de som redan sett den säger att det är så mäktigt och en helt otrolig upplevelse....

Vad vi kommer att njuta... TACK allra käraste N och C... Detta kommer vi att leva länge på... En upplevelse utöver det vanliga... Jag vet att jag kommer att sitta med gåshud under hela föreställningen.... Vilken adrenallin-kick det kommer att bli....

Och under dessa timmar som konserten varar kommer jag garanterat att vara totalt smärtfri... Inte för att smärtan försvinner, utan för att jag absolut inte kommer att känna den.... Jag kommer att känna såna rysningar av all musik vilket leder till att jag helt förtränger alla smärtor...

Så dessa timmar kommer jag att minnas hela livet...... TACK!!!!!!!!!!!!!!!! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0