Änglaliv!!!




Så vacker hon är.... Min nya medlem till min Änglafamilj.... Jag fick denna bedårande Ängel i julklapp och alla som känner mig vet så väl hur mycket jag älskar Änglar av alla de slag och vad de betyder för mig....

De står för beskydd och vägledning.... Jag vet att de finns... Jag VET att de finns... Nej, jag är inte knäppare än vanligt... Jag VET att de har hjälpt mig...

Spelar det egentligen någon roll vad man tror på så länge det inte skadar någon eller något?
Spelar det någon roll att man i vissa skeden i Livet tror så intensivt på att det finns nåt som guidar en rätt när man är åt helvete fel?

Så många gånger jag hamnat i fel och alltför djupa diken utan en möjlighet att ta mig upp...
Hade jag inte haft mina Änglar då hade jag inte suttit här nu...

Och jag hade heller inte träffat det underverk till Man som sitter två meter framför mig nu vid sin dator och håller på och lägger in sin älskade musik i olika register... :)

Mmmm..... Kan man älska så här mycket? Kan man vara så älskad tillbaka som jag är nu?

Varje morgon när jag vaknar så tittar jag mig omkring för att se om han fortfarande finns där vid min sida och att jag är i vårt hem.... Att jag inte bara drömt allt.... *gråter*...
Att den verklighet jag lever i nu verkligen är VERKLIGT och att mitt Liv faktiskt fått en sån fantastisk mening.....

Vilket vackert Liv jag lever nu..... Vilken sann och äkta verklighet jag hamnat i.... Vilken trygg och harmonisk tillvaro... Jag är mig själv fullt ut och jag andas utan fruktan... Jag vill bara ha mer och mer.... Min Älskade säger att vi funnit varann för att komma till ro... Att det var VI som skulle mötas för att få leva vår dröm.....

Vår dröm men i verklighet.... Så sagolikt mäktigt.... :)

Så Tacksam jag är....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0