Löptiksfasoner!!!

Hmmm.... Just nu går jag omkring och sprätter och skvätter lite... Viftar på svansen som jag inte har och tittar mig omkring och ler och flirtar.... Märker revir.... Möter blickar.. Söker ögonkontakt.... Är lite mystisk och lagom hemlighetsfull... Känner mig pirrig... Kär? Jag? Nu? Nä... faktiskt inte... Inte ett dugg kär... Bara lite längtansfull,busig och nyfiken...... Några dörrar står ju på glänt och jag vill öppna dem lite... Vad finns där innanför..... Nåt för mig?


Längtar efter beröring... Närhet... Bus... Lek..... Spontana infall.... Impulsiva rus... Gud nåde mig...
Farliga tankar... Farlig längtan... För vem?? Tänker på den roliga boken "Om ingen nyper mig i rumpan snart så går jag hem".... Ungefär så liksom..... Hihi.... En blick.... Glimten.... Ett leende....
En stark Famn.... Trygg Själ.... Stort och gott Hjärta... Smart och Klok Hjärna.... HERREGUD,jag vill ha HELA PAKETET..... Med betoning på Paket.... Men tro för guds skull inte att jag är DESPERAT!!!!


Men jag tillåter mig att springa runt hörnen och spana och flukta lite... Det skadar ju ingen alls... Förutom mig själv en smula.. Eftersom jag just nu tycks famla i mörkret efter något totalt ouppnåligt.... Hur långt jag än sträcker mig nu så når jag inte ända fram... Vad det beror på?? Jag vågar inte tro på att någon vill ha det jag kan ge.... Jag har så mycket att ge.... Förmodligen för mycket... Och jag är inte heller längre 25 år,skrynkelfri med getingmidja och fast kropp.... Det talar mot mig...

Så,jag får fortsätta att springa runt och skvätta lite runt hörnen när ingen ser och fantisera lite..... Lucky me eller nåt....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0